Regulamin usług

Regulamin sprzedaży apartamentów Homewell Apartments

 

Szanowni Państwo, w celu osiągnięcia dobrych stosunków handlowych oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o kontakt z administratorem serwisu.

Szanowni Goście, w celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o
zapoznanie się z poniższym regulaminem.
Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz przyjęciem i zaakceptowaniem niniejszego
regulaminu.

Doba hotelowa

1. Apartamenty Homewell Apartments wynajmowane są na doby.
2. Doba hotelowa trwa od godz. 14:00 w dniu przyjazdu do godz. 11:00 w dniu wyjazdu.
3. Przedłużenie doby hotelowej jest możliwe w zależności od dostępności apartamentu i po uprzednim potwierdzeniu przez
obsługę za dodatkową opłatą :
* do godz. 13:00 – 50 zł
* po godzinie 13:00 – naliczana jest opłata wysokości wartości doby hotelowej

Płatność za rezerwację

1. W celu zagwarantowania rezerwacji wymagana jest przedpłata całkowitej kwoty wynajmu.
Zameldowanie w apartamencie
1. Zameldowanie i wymeldowanie Klienta w apartamencie/domu przebiega w sposób bezkontaktowy. Klient po pełnym
opłaceniu rezerwacji otrzymuje instrukcje zameldowania/wymeldowania drogą mailową na adres podany w formularzu
rezerwacyjnym, w dniu poprzedzającym datę zameldowania lub po pełnym opłaceniu rezerwacji.

Pobyt w apartamencie

1. Liczba Gości przebywających w apartamencie po godz. 22:00 nie może być większa niż podana przy rezerwacji. W
przypadku stwierdzenia większej ilości osób naliczona zostanie dodatkowa opłata.
2. Pobyt zwierząt musi być uzgodniony z obsługą i wiążę się z dodatkową opłatą.
3. W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za nieprzestrzeganie zakazu palenia Homewell Apartments ma prawo
naliczyć dodatkową opłatę wysokości 500 zł.
4. Apartament służy do celów mieszkalnych. Organizowanie imprez towarzyskich w apartamencie jest całkowicie zabronione. W
przypadku naruszenia tej zasady Homewell Apartments ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, bez
obowiązku zwrotu należności z racji pozostającego okresu rezerwacji lub obciążyć Gościa karą finansową wysokości 1000 zł.
5. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do 6:00 Gość nie przestrzegający tej zasady może zostać poproszony o opuszczenie
apartamentu bez obowiązku zwrotu należności z racji pozostającego okresu rezerwacji.
6. W przypadku interwencji Policji bądź Straży Miejskiej zostanie nałożona kara w wysokości 1000 zł.
7. Wszelkie zniszczenia, uszkodzenia lub uwagi dotyczące stanu apartamentu, które Gość zastanie przy odbiorze apartamentu,
powinny zostać zgłoszone w ciągu 3 godzin od zameldowania. W przypadku braku zgłoszenia uszkodzeń Homewell Apartments
zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa kosztami naprawy.
8. Gość zobowiązany jest do zachowania Apartamentu w stanie zastanym w momencie rozpoczęcia pobytu. Za wszelkiego
rodzaju uszkodzenia, zniszczenia lub braki przedmiotów i urządzeń technicznych powstałe z winy Gościa lub odwiedzających
osób, Gość Apartamentu ponosi pełną odpowiedzialność finansową.
9. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia rzeczy stanowiących wyposażenie apartamentu.
10. Jeżeli w czasie trwania pobytu Klienta w apartamencie/domu powstanie potrzeba dokonania napraw, Klient zobowiązany
jest zawiadomić o tym obsługę niezwłocznie i umożliwić wejście do apartamentu w celu dokonania niezbędnych prac
naprawczych.
11. Obsługa Homewell Apartments uprawniona jest do wejścia do apartamentu bez konieczności uzyskania zgody Klienta, w
każdym czasie, w sytuacji gdy w apartamencie dojdzie do awarii lub innego zdarzenia nagłego (zalanie, pożar, ulatniający się
gaz itp.), wymagających natychmiastowej interwencji i może podjąć wszelkie niezbędne działania by zabezpieczyć apartament
przed powstaniem lub zwiększeniem się szkody.

Reklamacje

1. W razie stwierdzenia nieprawidłowości w trakcie pobytu w apartamencie, w stosunku do warunków określonych w rezerwacji,
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w trakcie pobytu lub do jednego dnia po jego zakończeniu. Po przekroczeniu tego
terminu w/w uprawnienie Klienta wygasa, zaś reklamacje zostaną pozostawione bez rozpoznania.
2. Reklamacje, skargi i wszelkie zażalenia należy przesyłać na adres: stay@homewell.pl

3. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania przez obsługę. Klient zostanie niezwłocznie
powiadomiony drogą mailową o sposobie załatwienia reklamacji.
4. W przypadku uwzględnienia reklamacji Klient otrzyma rekompensatę w wysokości proporcjonalnej do poniesionej i
udokumentowanej szkody.

Odstąpienie od umowy

1. Klient może anulować rezerwację mailowo lub za pomocą kanału rezerwacyjnego, przez który została dokonana rezerwacja.
2. 2. W przypadku bezpłatnego odwołania rezerwacji (zgodnie z warunkami rezerwacji) zwrot dokonanej przedpłaty będzie
wykonany w ciągu 7 dni roboczych przelewem.
3. W przypadku anulowania rezerwacji w ofercie bezzwrotnej – wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi

Postanowienia dodatkowe

1. Homewell Apartments nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu Klientów związane z pracami
budowlanymi lub wykończeniowymi, jakie mogą być prowadzone na terenie obiektu, w którym usytuowany jest apartament, jak i
wokół niego, przerwaniem z przyczyn niezależnych od apartamentu/domu dostawy mediów (m.in. prądu, wody, c.o.), Internetu,
telewizji, emisjami hałasu z nieruchomości sąsiednich.
2. Homewell Apartments nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Gości pozostawione w apartamencie.

Faktura

1. W związku z zasadami dot. wystawiania faktur do paragonów, prośby o wystawienie faktury VAT wraz z danymi firmy prosimy
przesłać najpóźniej w dniu zameldowania w apartamencie. W przeciwnym razie obiekt ma prawo odmówić wystawienia faktury
VAT.

Dane firmy:
Homewell Apartments Adam Mazurek
ul. Staszica 35, 63-200 Jarocin
NIP: 6172157512, REGON: 302720210

Prosimy o zastosowanie się do regulaminu
Życzymy udanego pobytu
Homewell Apartments

wersja do druku